Stvari na koje treba paziti kada birate kancelarijski nameštaj

Iako nam je nekad teško da priznamo, moderan čovek veliki deo svog života provodi u kancelariji. S obzirom na to, vrlo je važno da nam poslovno okruženje bude udobno i prijatno. Bilo da govorimo o velikim kancelarijama ili o skromnim kućnim radnim prostorima, ova mesta bi trebala da budu intelignetno, praktično i efikasno dizajnirana. Evo nekoliko stvari na koje treba paziti kada opremate svoju kancelariju.

#1 Pazite na osnovne potrebe radnika

Pre nego što krenete u nabavku nameštaja, razmislite o potrebama zaposlenih ili ličnim potrebama, ako se radi o kućnoj kancelariji. Napravite detaljan spisak zahteva koje kancelarija treba da ispuni. Lista treba da sadrži praktične stvari, kao što su broj računara, faks, štampač, telefon, skladišta dokumenta i tako dalje.

Kada kreirate listu, razmislite o načinu na koji planirate da koristite kancelariju. Ako ste grafički dizajner možda vam treba prostor za računar i veći sto. Ako ste advokat, možda će vam biti potreban dodatni prostor koji se zaključava, kako biste zaštitili poverljiva dokumenta, kao i mesto gde možete smestiti klijente.

#2 Pazite na položaj i dimenzije nameštaja u kancelariji

Iako je potpuno logično da ćete voditi računa o dimenzijama nameštaja prilikom odabira, vrlo je lako da se pogreši ako nemate detaljan plan.

Pre nego što počnete za biranjem nameštaja, osmislite kako želite da on bude postavljen u prostoru.

Ako je to moguće, radni sto bi trebalo postaviti okrenut ka ulazu u kancelariju, kao i blizu prozora, kako biste iskoristili prirodno svetlo.

Ako opremate kućnu kancelariju, vaš odabir je dosta fleksibilniji.

Osnovno pravilo ovom prilikom jeste da kancelarijski nameštaj bude što dalje od potencijalnih stvari koje vam mogu odvući pažnju, kao što su kuhinja, porodične prostorije i buka.

Važno je da ovo bude samo vaš stalni prostor koji je posvećen radu.

#3 Izaberite nameštaj koji je dizajniran za rad

Složićemo se da je estetski momenat vrlo važan, ali vodite računa da izaberete nameštaj koji se, osim lepote, može pohvaliti i praktičnošću. Ne treba vam sto koji je samo lep, ako on ne ispunjava sve vaše potrebe.

Imajte na umu i svoje elektronske komponente. Ako volite muziku, osim računara i štampača, razmislite o svom mobilnom telefonu ili muzičkom plejeru. Dobar sto podrazumeva dobro organizovanje žica, kako biste zadržali sve kablove izvan radnog dela.

Osim toga, možemo sa sigurnošću reći da je najvažniji deo nameštaja vaša stolica na kojoj sedite gotovo čitav dan. Zato budite oprezni u odabiru, ona mora biti udobna lično vama, mora da ispunjava sve vaše potrebe u vezi udobnosti, posebno ako imate, recimo problema sa vatom ili kičnom. Vodite računa da se informišete o svim varijantama dobrih izbora stolice. Kancelarijski nameštaj Beograd vam može savršeno pomoći u tome.  

#4 Vodite računa o stilu

Ovo je korak koji omogućava vašu kreativnost. Izaberite nameštaj koji oslikava vaš stil i zamisao koju imate u vezi svog radnog prostora.

Da li tražite nešto moderno ili tradicionalno? Nameštaj od tamnog braon drveta odiše tradicijom, dok crno, belo drvo ili staklo daju moderniju atmosferu.

Ako ne želite da napravite konačan izbor, razmotirte kombinaciju materijala.

Profesionalnoj kancelariji je potreban konzistentan izgled, zato izaberite zajedničku estetiku za sve stolove, kutije za odlaganje, stolice i druge istaknute elemente.

#5 Obavezno planirajte i elemente za odlaganje

Nije važno koliko veliki sto ste izabrali, jer će on u jednom momentu biti pretrpan papirima i uređajima. Zato je vrlo važno da planirate i elemente za odlaganje i sortiranje dokumenata.

Ovo naravno, zavisi od prirode vašeg posla, ali uvek treba napaviti prostor za papire za štampanje, baterije za miševe, dodatne dokumente i slično.

Ako vaš posao zahteva, obavezno nabavite sef ili možda neki ormar koji se pouzdano može obezbediti i zaključati.

Razmislite i o dodavanju polica u vašu kancelariju kako biste iskoristili vertikalni prostor.

Da bi stvorili efikasnu kancelariju, sve treba da ima svoje mesto.

Sistemske komponente nude najveću fleksibilnost u ovom pogledu, što vam omogućava da kombinujete radne površine, skladištenje podataka, kablove za snabdevanje i još mnogo toga kako biste prilagodili kancelariju svojim potrebama.

#6 Nameštaj odražava vaš brend

Kancelarijski nameštaj treba da odražava sliku, brend i ličnost vaše kompanije.

Nameštaja koji odaberete ne treba da bude samo udoban i praktičan, već treba da pazite i na dizajne koji odražavaju vaš brend.

To praktično znači da nećete kupovati nameštaj koji je sačinjen od nepoželjnih materijala, ako se vaša kompanija bavi, recimo, očuvanjem životne sredine.

Pri odabiru nameštaja morate biti strpljvi, praktični i mudri. Vrlo je važno da pre same kupovine osmislite detaljno kako želite da izgleda vaša kancelarija ili kancelarija u kojoj rade vaši zaposleni.

Kada imate mesto za sve, odmah imate i bolju organizaciju i motivaciju.

Ako obraćate pažnju na detalje tokom uređivanja vaše kancelarije, možete osigurati da ste kreirali prostor u kome stvarno želite raditi.